Pengikut

Isnin, 20 Jun 2011

menjandalah kisahnyerr

hye uolssssss . lame tak hapdate velog yang tak bape malatops nie ..
 hurm biasalah .. bz memanjang jewp sejak akhir nie .
 sampai xder selera nak bukak blog nie . hurm nak dijadikan  cerita .. 
drama sangat kan post aku setelah sekian menyepi .. { ko hengat ko hartis kew]  hahah .
 hurmm tak tawulah .. sejak2 1-2 nie .. bukan musim mengawan kowt ..
 ramai bebenor  yang menjanda .. hurmm susah nak . jaga .. hubungan suhami isthree nie kan .. ala2 pakai heel 8 inch  pantang tersalah langkah  terus terpeleot jaduh kelantai ala diva drama bersiri tuh..
 { tetiber drama3] sambil menagis ..dengan bulu mata palsu beli kat pasar malam  3 rm 10 .. kans habes ko borong senah .. jap aku aku mencarot nie berbalik kepada cerita kite ..
 hurm kekadang kan susah kita nak jaga hati orang nie , balik2 kite yang makan hati . kanss . hurm kowt hati masak" ungkep" kewp {lauk jawa} masak pedas kewp .. masak pedas sedap gak .. nie makan hati berulam jantung .. hurmm entah lah senah .. aku nie pandai jew ceramah ugama.. tapi aku ie pown haram .. takder pasangan .. ko hader .. haa ko diam .. aku takder ..  klah lah deknon2 yang baru nak berlaki tuh .. jagalah laki2 anda jangan .. do caras dan mencras sudeyh .. diva nak .. beradu .. sambil verangan .jadi pari2 over weight katernya.. dadasss. sebelom tuh  nak tuju lagu bole .. buat janda2 diluar sana .. inganlah .. ramai .. buaya2 yang menanti kita .. let enjoy



bilelah .. nk berfamily .. hurmm 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan