Pengikut

Jumaat, 13 Mei 2011

KEBOSANAN YANG TERLAMPAU BOSAN TAHAP MATI KERING

  halueee deknon2 kat luar sane 
di story nie tapi tak hot pown 
cuma cuaca jewp yang agak hot .. 
terbakar kulit yang gebu nie
 kejadah ape aku carut2 nie kan 
hurmm biasalah bile cuti sem orang lain balik kg
 seronok2 aku nie haa 
buhsan gileeeee 
 tahap mati kering 
 gitooo kansss
 tah lah tak tahu nak cakap ape 
 biasa bila dah xder benda nak wat 
 so aku buat partime kat tempat bakal tunang akak aku 
 best jugak , belajar benda baru 

 tapi tak bestnya , siang aku tido malam aku meniaga 
kuang3 kalah kupu2 malam 
hwey yang penting aku niaga HALAL oakay 
suci lagi murni .
 oakay lah dek non semua selamat berehat di hujung minggu 
 aku nak sambung novel PERMATA BIRU AKU 
DADASS..  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan