Pengikut

Ahad, 8 Mei 2011

PERTEMUAN PASTI ADA PERPISAHAN


hye uolsss hurmm cam sedeh jew kan tajuk aku post kali nie 
 hurmm biaserlah bila dah ujung2 semnie memang besh tapi 
benci bila penyakit rindu datang lagi , tapi nak buat camne kan 
 pape pown selamat tinggal sem 3, selamat datang sem 4 
 so skarang aku dah masuk tahun dua kat unirazak nie 
macam2 pengalaman suka duka , sume aku dah lalui 
dari ragam kawan2, study , asigment , presentation n last sekali 
exam

 hari nie dah start sem break aku , orang lain dah balik kampung 
seminggu yang lepas , aku terpakaslah memerap kat  umah sebelom
 balik kg , hurmm ,  tapi aku sangat rindu kenangan sem 3 nie 
hurhhhh ..

host club meeting

weeding jue n meo

touchup tara

lepakss after show

bulu mata i lokesss

audition duta budaya
kak pah, ag, azie n me

dinner kemsis 

huhuhu me as mat rock n rasz

diva pose hehhheeh 

keayuan terselah diva makan .. hari pembudayaan bahasa

mat rowckksv

marketing kat penang

mihas secretariat , me abg faizal, n kak yatie deboom

pesta buku ngan rudy, n kak linda superb gorgeous


pape pown ' i gone miss all this thing in my heart'
hurmm kay lah korang  gudluck selamat bercuti. 
bye..


  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan